Jak reklamować towar:
Jeżeli towar będzie zwracany, prosimy o zapakowanie go wraz ze zgłoszeniem reklamacyjnym i odesłanie na adres Drapaczek:
ul. Władysława Jeszke 15/13, 62-080 Tarnowo Podgórne.
|
Zwrot towaru
Jak zwrócić towar
Drapaczek Aleksandra Ropenga, ul. Władysława Jeszke 15/13, 62-080 Tarnowo Podgórne. Prosimy o zabezpieczenie towaru przed możliwymi uszkodzeniami w transporcie. |
Informacje dodatkowe:
-
- Masz prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyn i zwrócić kupiony towar będący w niezmienionym stanie w terminie do 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.
- Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem na koszt sklepu.
Informacje dodatkowe:
- W celu przyśpieszenia procedury reklamacji należy składać oddzielne zgłoszenie reklamacyjne na każdy reklamowany produkt.
- Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem na koszt Drapaczek.
- Prosimy o sprawdzanie zawartości przesyłki w obecności kuriera! Po ewentualnym stwierdzeniu uszkodzenia towaru, prosimy o spisanie protokołu szkody w obecności kuriera (na specjalnie do tego przeznaczonych druczkach kurierskich) i poinformowanie Drapaczek o zaistniałej sytuacji.
- Drapaczek jest odpowiedzialny względem Ciebie, jeżeli towar ma wadę fizyczną lub prawną.
- Drapaczek nie ponosi odpowiedzialności ani za wady fizyczne, o których wiedziałeś w chwili zawarcia umowy, ani za te, które powstały po wydaniu Tobie towaru, z przyczyn innych niż istniejące w towarze w chwili jego wydania. W szczególności, Drapaczek nie odpowiada za wady powstały wskutek niewłaściwego użytkowania, braku wymaganej konserwacji lub używania niezgodnie z przeznaczeniem.
- W przypadku uznania reklamacji – Odbiór od i dostawa do Ciebie: koszty transportu pokrywa Drapaczek.