Często zadawane pytania

 

 

 

Aby ułatwić Państwu dokonywanie zakupów w naszym sklepie, zapraszamy do zapoznania się z poniższymi pytaniami, które są nam często zadawane:

 

Jak można zrobić zakupy w sklepie Drapaczek.pl?

 

Aby dokonać zakupów w naszym sklepie, należy wybrać produkt i dodać go do koszyka. Domyślna ilość dodawanego produktu to jedna sztuka. Możesz dodać zawsze więcej sztuk. Wystarczy, że dodany produkt zwiększysz o ilość sztuk, jaką jesteś zainteresowana/y, a następnie aktualizujesz koszyk.

 

Dokładna instrukcja jak kupować dostępna jest TUTAJ.

 

 Jak długo czeka się na przesyłkę?

 

Zamówienia realizowane są najpóźniej następnego dnia po otrzymaniu zapłaty lub potwierdzenia przelewu. Jeśli z przyczyn zależnych lub niezależnych od firmy termin ten nie będzie dotrzymany, zamawiający zostanie poinformowany o tym niezwłocznie. Termin dostawy przesyłki to zazwyczaj 1-2 dni robocze. Przesyłki wysłane w piątek, w dzień poprzedzający święto lub inny dzień wolny od pracy, dostarczone są w najbliższy dzień roboczy.

 

Po jakim czasie moja wpłata zaksięguje się na stronie sklepu?

 

Zaksięgowanie wpłaty dokonanej przelewem tradycyjnym może trwać nawet 12h (w ciągu tygodnia roboczego od poniedziałku do piątku). To, czy wpłata została zaksięgowana, Klient ma możliwość sprawdzić, wchodząc w zakładkę "Moje konto". Po zalogowaniu należy przejść do historii i szczegółów zamówień. Jeśli wpłata została zaksięgowana na koncie sklepu, w kolumnie "wyświetlany" będzie informacja "płatność przyjęta". Klient również otrzyma maila z tą informacją.

 

Jak mogę dowiedzieć się, że wysyłka została wysłana?

 

Klient ma możliwość sprawdzić, czy towar został wysłany, wchodząc w zakładkę "Moje konto". Po zalogowaniu należy przejść do historii i szczegółów zamówień. Jeśli przesyłka została wysłana na koncie sklepu, w kolumnie "wyświetlany" będzie informacja "paczka wysłana". Klient również otrzyma maila z tą informacją.

 

W przypadku zaginięcia przesyłki czy towar jeszcze raz wyślecie, czy przepada towar i pieniądze, które wpłaciłam?

 

W przypadku zaginięcia przesyłki towar jeszcze raz wysyłamy. Jeżeli akurat brak jest jakiegoś asortymentu, wymieniamy na inny lub też zwracamy pieniądze.

 

Czy wszystkie produkty w sklepie są dostępne od razu?

 

Zdecydowana większość produktów wyświetlanych w naszym sklepie jest gotowa do natychmiastowej wysyłki. Jeżeli czas kompletowania jakiegoś towaru jest dłuższy, jest to zaznaczone na jego karcie.

 

Jakie są koszty transportu?

 

Transport realizujemy wyłącznie poprzez dostawy kurierskie i paczkomaty. Koszty uzależnione są od wagi zamówienia. Informacje o kosztach transportu dostępne są TUTAJ.

 

Czy można dokonywać zakupów hurtowych?

 

Tak

 

 Czy podane ceny zawierają podatek VAT?

 

Wszystkie ceny podajemy z 23% VAT.

 

Czy muszę się rejestrować w sklepie, aby dokonać zakupu?

 

Rejestracja w naszym sklepie nie jest wymagana. Aby dokonać zakupu, wystarczy jedynie podać dane do wysyłki.

 

Jakie są możliwe formy płatności za zakupiony towar?

 

Płatność może zostać zrealizowana przed wysyłką towaru, za pośrednictwem systemu PayU, Przelewy24 i DotPay lub za pobraniem (przy odbiorze przesyłki). Szczegóły znajdziesz TUTAJ.

 

 Czy transakcja jest w 100% bezpieczna?

 

Tak, każda transakcja jest całkowicie bezpieczna. Nad bezpieczeństwem transakcji czuwają platformy: Przelewy24.pl, PayU.pl, DotPay.pl.

 

Dlaczego przy zamawianiu niektórych produktów nie mogę wybrać opcji 2 lub 3 sztuk?

 

Wyświetlane w sklepie produkty są oferowane tylko w ilości dostępnej w magazynie.

 

 Dlaczego macie niższe ceny niż w sklepach?

 

Dokonując zakupów w sklepie stacjonarnym musimy liczyć się z tym, że będziemy partycypować w różnych dodatkowych kosztach, jak magazynowanie towaru, jego odpowiednie wyeksponowanie, ubezpieczenie na miejscu, wynajem powierzchni handlowej, ochrona i obsługa sklepu.

 

Jak dokonać zwrotu lub wymiany?

 

Wszelkie informacje dotyczące zwrotu, wymiany lub reklamacji towaru znaleźć można w zakładce zwroty, reklamacje.

 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

 

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty otrzymasz fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję adres do faktury i podaj dane do faktury. Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, odznacz w formularzu opcję „Użyj tego adresu także do faktury” i podaj dane do faktury.

 

Data wystawienia faktury VAT to data wpłynięcia płatności. Nie ma możliwości zmiany tej daty.

 

Czy jest możliwy odbiór osobisty zakupionego towaru?

 

Tak, zapraszamy. Szczegóły znajdziesz TUTAJ.

 

Co się stanie, jeżeli kurier nie zastanie mnie w domu?

 

W takiej sytuacji kurier powinien zostawić awizo z numerem telefonu (należy się z nim skontaktować i ustalić dogodny termin odbioru przesyłki) lub podjąć kolejną próbę dostarczenia przesyłki w innym terminie.

 

Czy przesyłki są doręczane także w weekendy?

 

Niestety, nie. Przesyłki są doręczane tylko w dni robocze.

 

Jaki jest całkowity koszt zamówienia? Czy są jakieś dodatkowe opłaty?

 

Całkowity koszt zamówienia składa się z kwoty stanowiącej wartość zakupionego towaru oraz kosztu przesyłki. Szczegóły dotyczące kosztów przesyłek znajdziesz TUTAJ.

 

Pomyliłem/am się przy składaniu zamówienia. Co mam teraz zrobić?

 

Prosimy o możliwie szybki KONTAKT z obsługą sklepu, podanie nr zamówienia, imienia i nazwiska oraz wytłumaczenie, w którym miejscu nastąpiła pomyłka. Poinformujemy jak w danej sytuacji należy dalej postąpić.

 

Przesyłka nie dotarła do mnie w ustalonym terminie. Co mam teraz zrobić?

 

W takim wypadku w pierwszej kolejności sugerujemy sprawdzić status przesyłki na stronie kuriera. Żeby to zrobić wystarczy kliknąć w numer monitorowania przesyłki, który jest dostępny w mailu potwierdzającym wysłanie zamówienia oraz w historii i szczegółach  zamówień po kliknięciu w nr danego zamówienia. Historia zamówień jest dostępna dla zarejestrowanych Klientów po zalogowaniu się. Można także skontaktować się z firmą kurierską

 

W tym wypadku także będzie konieczne podanie nr monitorowania przesyłki.

 

Oczywiście na każdym etapie można także skontaktować się z obsługą naszego sklepu. Ustalimy co dzieje się z przesyłką, wyjaśnimy ewentualne wątpliwości, a jeżeli będzie to konieczne podejmiemy odpowiednie działania.